Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
Godło

Zadanie z dnia 27.03.20 oraz na dzień 31.03.20

Zadanie na dzień 27.03.20 r. oraz na dzień 31.03.20

 

Witam serdecznie i zapraszam do wspólnej nauki :)

Temat : Reading and writing skills.

  1. Powtórzenie oraz utrwalenie materiału:
  1. Napisz list do kolegi / koleżanki w którym:

 

  • Opiszesz co robiłeś wczoraj
  • Co planujesz robisz w weekend
  • Zapytasz jakie on / ona ma plany na niedzielę

Prace napisane pismem własnym, CZYTELNYM !!!, w zeszycie przedmiotowym należy przesłać do dnia 31.03.20 do godziny 20.00 na adres e- mail: kamila.piwowarska@kliniska.edu.pl 

  1. Nowy materiał :

 

  1. Przeczytaj tekst w załączniki i odpowiedz na poniższe pytania :

 

  • Where do Katie and Alice live ?
  • Where is Manchester ?
  • Do Alice and Katie share the same birthday ?
  • How does Katie look like ?
  • How does Alice look like ?
  • Aret hey interested in the same things ?
  • What is Katie personality ?
  • What is Alice personality ?
  • What subjects does Katie like at school ?
  • What subjects does Alice like at school ?

 

  1. Odpowiedzi na pytania należy udzielić w zeszycie przedmiotowym i przesłać do dnia 31.03.20 do godziny 20.00 na adres e- mail: piwowarska@kliniska.edu.pl

 

Data dodania: 2020-03-27 07:41:44
Data edycji: 2020-03-27 14:00:51
Ilość wyświetleń: 497

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Lipiec 2025
NdzPnWtŚrCzwPtSob
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
Dzisiaj: Czwartek, Lipiec 10, 2025

Podstrony

Zobacz podstrony klas i nauczycieli
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej